torsdag 9 januari 2014

Härligt att vara "hemma"

Nu har jul och nyår passerat, 2014 here we come ;-) helgerna har tillbringats hos föräldrarna och svärföräldrarna.  Otroligt lyxigt att ha fler som kan mysa och ta hand om Hanna.  Och Hanna älskar verkligen all uppmärksamhet och flörtar för fulla muggar med nästan alla hon möter.  Det är så skönt att hon är glad och nöjd och gärna sitter i nånanans knä än mitt och Eriks. Om några dagar åker jag och Hanna hem hem. Där väntar en flytt och snart ska jag börja jobba.  Känns både kul och gruvsamt!

Lite bilder :-D Hanna har börjat stå med hjälp.  Inte för att jag har något att jämföra med men jag tycker att hon är rätt stadig!  Krypningen går trögt.  Hon kommer lite framåt och lite bakåt men det har inte släppt helt. Hon låter också en massa nu. Vi tycker oss ha hört hej och vovov. Sen gör hon en massa ljud som vi tolkat till en massa... Dock inte mamma.... det måste jag jobba på!

Inga kommentarer: