onsdag 24 september 2008

Har verkligen varit sjukt trött hela dagen idag. Låååååååång föreläsning på förmiddagen. Sen har jag suttit med gruppen och planerat projekt... eller... har iaf suttit me gruppen och pratat. vi va hopplöst trötta allihopa. A har roat sig med att förolämpa mig i princip hela dagen för att hon själv va på dåligt humör. Men de e lungt, jag tog inte illa upp, jag tänker inte sjunka till hennes nivå.... kärring! ;)

Har också gått på en halv föreläsning om studieteknik. Orkade inte sitta kvar hela men tror att jag fick med mig det viktigaste. PLANERA din tid! jaja... få se om man orkar ta till sig det på riktigt eller om det blir ennu en Oj det där va himla smart så ska jag göra men inte idag och inte imorrn....osv osv. Ska nu vila en stund, sen iväg på box och sen... hihi... ska jag förhoppningsvis överaska någon :)

Inga kommentarer: