lördag 20 september 2008

Hela veckan har det varit skit trist väder! Idag fick vi äntligen lite sol, men trots att det är helg så fick jag inte njuta, jag vet... jag tjatar och beklagar mig, men just nu har jag inget annat att skriva om, tentan tar upp hela mitt liv. Så idag har jag alltså suttit innomhus hela dagen. Först på tysta rummet i UB, men det vart för tyst så jag förflyttade mig till Naturvetarhuset där jag hade ett helt grupprum för mig själv och kunde skrapa me stolar och skramla med termosen hur mycke som helst! Dessutom fick jag där sällskap av A. iof satt hon i ett helt annat grupprum, men vi kände iaf närvaron av varandra och jag hade någon att störa när jag vart rastlös! Har nu haft en lång paus sen ca 17, är efter en kopp kaffe redo för ett par timmar till. skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, sitter ni kvar där ännu? Jag tänkte nästan åka ner till skolan runt 18- tiden.. men tänkte att det kommer vara tomt och läskigt där! :P
Lycka till med pluggandet! :)