måndag 22 september 2008

Jag hade tänkt gå på box idag, men kände mig helt färdig efter tentan. Istället har jag sovit en stund och pysslat me mina fotoalbum. Äntligen är jag klar med Australien albumet och har börjat på min och snyggingen album. känns himla skönt. Fick också lite ångest idag när jag insåg att allt i lägenheten måste packas ner.....! Tur att jag inte bor större för då hade jag haft sjukt mycke grejer, samlare som jag är! Ennu ett par rader på Måste-göra-istan.
-Köp flyttkartongner!
-Be M eller A att spara tidningar

Ska visa upp lägenheten imorrn för en tjej som står först i tur. håll tummarana att hon vill ha den i oktober :)

Känns sjukt att det bara är måndag idag. känns som fredag efter tentan. Trist med föreläsning imorrn. Men nya friska tag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan börja spara tidningar åt dig :)

Anonym sa...

Tidningarna ligger och väntar på dig:P