tisdag 2 september 2008

Jag har ju börjat mitt nya liv för typ 1000:e gången. Detta går framförallt ut på att jag ska orka mer genom att motionera mer och att jag ska må bättre när jag äter lite nyttigare. Självklart hoppas jag att några kilon ska trilla av runt midjan också. Så nu föröker jag undvika att småäta för mycke. Ska jag ändå äta nått så försöker jag äta grönsaker och frukter som ju är nyttiga. . Därför kände jag mig så otroligt duktg idag när jag va på IcaMaxi och handla. För det första gick jag dit = dagens motion avklarad. Sen köpte jag bara nyttiga grejer som morötter, lök äpplen mm. På tal om morötter så kostade dom 2,90 kr kilot, de e ju sjukt billigt, ska kanske äta en om inte mättnadskänslan vill infinna sig.


Ikväll ska jag och mina två medfösare hem till våra f.d. nollor för att äta efterrätt med deras nollor. Ja, kanske inte så bra för mitt nya liv, men jag har ju faktiskt varit ute och gått, och jag ska bara ta en lite potion *hosta hosta*. Ska bli himla trevlig i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Maja talar sanning, hon tog bara lite glass, jag tog däremot två gånger. Jag har ingen karaktär men jag skyllde på att det är ofint att inte ta om:)