lördag 27 september 2008

Måste skriva att det var sjukt länge sen jag skrattade så mycke som jag gjorde igår! Tack A&A för en god middag och roligt sällskap. Har idag degat på VB. hade få kunder men dom köpte rätt mycke så det vart en del i kassan. Själv köpte jag vinter te, nu kallad nått annat...typ chi te eller liknande, och CHOKLAD!!!! så klart! Hade massor me tid över för att läsa! skönt! ska snart iväg till L på kalas. myspys ska det bli och förhoppningsvis många nya skratt. Har värmt upp med en öl till maten... gött!

Ska försöka komma ihåg å ringa pappa sen. Han fyller år idag men går inte att få tag på eftersom han är ute och fiskar.... och mobil....de e ju hemskt onödigt! När mamma har varit orolig brukar han säga att det märks ju om han inte kommer hem. Sant är väl det! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni hade det trevligt på kalaset! Visst kommer du på min inflyttningsfest? =)

Anonym sa...

Så du ska bli sambo du ;) grattis grattis gumman! Så får man se dig/er till Dex eller? Vore såååå kul! Har ju lyckats övertala det snälla ludret från småland-land att komma upp! Snällaråååå...*ser sådär oförskämt snäll ut som bara jag kan göra*...hmmm...hehe...*rodnar av nödlögnen* Puss o kräm hälsa sambon!

Kram från Uppsala