torsdag 18 september 2008

Sambo!

Då ska man ta det stora steget och bli sambo. JA, vi fick lägenheten!!!! Känns jätte pirrigt, både förväntansfullt men samtidigt lite nervöst. De ju trots allt första gången jag ska bo ihop, iaf med en man (eftersom jag bott i kollektiv och korridor förrut). Har tusen tankar i huvudet på saker som ska göras... blev svårt att fokusera på plugg! tur man satt me några klasskamrater så att nått blivit gjort! imorrn blir det hårdkörning men ikväll får de vara nog. Snyggingen (snart sambo!!) kommer snart me mat och sen ska vi på bugg och foxtrott kurs! hihi... sambo!!!!! Förhoppningen är att vi slipper dubbelhyra. Nu behöver jag inte heller städa lägenheten noga innan jag flyttar!! toppen :) och så kommer vi ha stora ytor att öva dans på! Lägenheten är ca 68 kvadrat!! Och har ett gästrum... ifall nån vill hälsa på ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis så jättemycket till lägenheten!!! :)
Jag vill hälsa på, men skippar nog att sova i gästrummet ;)
Ska hålla tummarna att ni slipper dubbel hyra! Det kommer säkert lösa sig! Ses imån!