tisdag 30 september 2008

tjoho. Idag var en mycket bättre dag! Satt hela dagen i skolan men känndes inte lika långt. Dessutom så har vi kommit igång på riktigt med projektarbetet. Har bokat tid för miljökvalitet och ska prata med en lärare imorrn om miljöinfo. känns himla bra att det går frammåt! Snyggingen bjöd på natchos...så himla gott och har också varit på (gratis) bio. Måste också vara typsik svensk och komentera att vädret har varit Härligt idag. Efter bion fick jag sällskap hem med A, vi pratade om att gråta och jag vill därför lägga ut ett citat som jag fick höra när jag hade gjort (piss)tentan sisst.

"Om du gråter över en tenta har du misslyckas för lite här i livet"

kan vara värt att fundera på! vill bara till mitt försvar (ja, det var jag som grät) säga att det var inte BARA tentan jag grät över! Så de så! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

bra citat! jag tänker så det knakar