torsdag 30 oktober 2008

Idag har jag inte skrivi ett enda ord på hemtentan *ångest* Istället har jag farit runt och inhandlat, så mycke att sista köpet på 39 kr inte gick igenom... pinsamt! Dessutom kom M förbi för fika och hämta lite grejer... fick världens ide om en hemmagjord kökslampa... men känner jag mig sljäv rätt kommer de aldrig att hända!
Nu kan man börja ana sig till en ordning i lägenheten. Imorrn ska vi förhoppningsvis bära ner en hel del till förrådet så det inte står en massa onödigt och skräpar! Har fått upp gardiner i vardagsrummet, köpte nya men e inte helt nöjd.... ska känna efter lite till och se om jag blir nöjd :) även imorrn ska det nog fikas på nått sätt, dessutom ska jag äntligen lämna över lägenheten! skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maja! Du kan inte ha inflyttningsfest den 15:e!
Vi ordar Smhurf6- sittning då!! den måste ni ju gå på!

Anonym sa...

haha! fan vad jag känner mig dålig.. lite bättre koll borde jag ju ha.. hehe
klart jag kommer på festen!! :)