söndag 19 oktober 2008


tog en promenad igår morse, de va länge sen jag kände mig så utvilad och så glad! vädret va helt fantastiskt. va tvungen att köpa en ros till snyggingen i ren glädje! Även en frukost på sängen fick han.. bara de säger att humöret va på topp! intervjun var om min syn på familj, relationer och saker som är förknippade med det tex ekonomi, barn, jämstäldhet mm. De va verkligen tänkvärt.. många saker var jag tvungen att klura på och vissa saker kunde jag inte svara på.

När jag stod och väntade på bussen gick solen gick ner! vakert! Helkväll hos L igår, drack en massa vin, åt supergod mat och pratade massor! va rätt sliten imorse men har iaf suttit me MB me A och M i princip hela dagen. Få inte panik nu A men jag ska nog göra ett litet ryck till! :) *viskar* du kan få titta på mina svar sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

naturen är bra underbar i riktiga norrland :)