torsdag 9 oktober 2008

nu är jag mätt och nöjd och glad. har precis ätit och kollat CSI! ska nu ta tag i lite allvar och få klart miljöbalksuppgiften. imorrn är ju sista dagen! Bara medans jag sitter och skriver det här kommer jag på tusen andra saker jag skulle vilja göra... men det är väl bara att bita ihop. Kanske ska ge mig själv en belöning om jag blir klar....undrar va de ska vara....får hitta på nått riktigt motiverande! Annars har det varit fullt upp, långa skoldagar pga projekatbetet och mycke annat som ligger på hög och väntar på att jag ska ta tag i det. Ursh, snart får vi reda på tentaresultaten me... vill inte... så länge man inte vet svaret är man iaf inte underkänd! Nej... miljöbalken var det visst...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tisen saker! vilket kul stavfel.. hihi! :P
visst ska du och din snygging med imorgon då?? =) förfest hos mig! :)

Anonym sa...

jag vet inte vad du menar... ;)