måndag 6 oktober 2008

Ny vecka nya möjligheter. Sitter och tittar ut genom fönstret, vädret ser inte allt för tokigt ut! Ska snart ner på stan och göra tjänstekvalite grejen så jag hoppas det inte börjar regna. Och gör det de så gar jag ju mina nya snygga regnkläder!! Igår när vi körde hem var det fint ända tills strax efter sundsvall, sen öste det ner hela vägen till Umeå. D var skit jobbigt att köra!

Helgen var kul. Pub i Föne va lyckad me dans (jag och snyggingen buggade för första gången!!) och god pizza. Söndagen va seg ( efter all rödvn på lördag). Vi stannade på ikea utan att bli av med en ända pryl. Grattis till oss. I och försig så bar vi på alla väskor hela tiden så det fanns inget av värde i bilen men de skulle inte förvånat mig om nått hade hänt ändå! Segheten reulterade också i att vi inte köpte en ända pryl...på IKEA!! det känndes lite sjukt! Men vi planerar ju ändå att ta en tripp dit efter vi flyttat in i nya lägenheten, standardfrasn blev: Det är ju så svårt att veta vad som passar, vi tar det sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va faaaan! Jag va ju hemma i helgen med ju! Kunde ha petat på varandra!