lördag 25 oktober 2008

Packar för fullt... nästa iaf! A och jag packade färdigt köket igår (TACK för hjälpen) sen hade vi en helmysig halvkväll! Innan vi vart trött vid 20.00...ja... man skulle kunna tro att vi är 40 år men det HADE varit en låååång dag...nu är det iaf mest kläder och hallen plus lite småplock kvar. Det märks verkligen att jag har slarvat me städningen på sistonde....
Under pausen nu har jag deltaig i en tävling. länkar till den så att jag får större chans att vinna.... och förmodligen får med konkurans ;)

http://hemochlycka.blogspot.com/2008/10/tvla-om-ett-smycke-frn-zann.html#links

lycka till! men hoppas jag vinner! nu ska jag packa färdigt... sluspurten nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha.. Maja!
Det märks att du börjar bli norrlänning:
"Vi vart trött"

Lycka till med resten av flytten! :)