tisdag 28 oktober 2008






tjoho...nu är allt (nästan) flyttat till nya lägenheten! Är så sjukt trött,packa upp är inte så himla kul! Dessuotom håller jag på å städa ur gamla lägenheten...alltså, min spis måste vara den skitigaste i typ hela världen!!! Vet inte hur petig dom är med den för JAG ORKAR INGE MER!!!!! Jag har skrubbat tills fingrarna blöder och.... naglarna gått av! Nu har jag satt mig på skolan för att slappa lite me datorn, vi har ju ingen internet än... min sambo och jag *hihi* Imorrn får jag hemtenta och sen ska jag göra sista strädrycket me lägenheten!
Så här inbjudande är våran lägenhet nu :) vill ni komma och hälsa på så är köket ända stället man kan vara på i princip, fast de e ju inte dåligt de heller! Inga lampor har vi heller... och all vet ju va jag tycker om mörka rum! men förhoppningsvis e det snart fixat! Till alla klasskamrater, vi ses imorrn, till er andra! ha de!

1 kommentar:

magdalena sa...

Grattis!!! Kan tänka mig att det är en hel del mer saker i lgh nu än när jag gick därifrån... Gå nu hem till din sambo!