tisdag 18 november 2008

lite tid över...

Ditt namn? Maja
Födelseår? 1982
Hur lång är du? 173 cm
Spelar du något instrument? nja, har spelat blockflöjt... men de va länge sen
Är du hungrig? nix
Vart befinner du dig just nu? i soffan hemma
Biter du på naglarna? aldrig
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? tråkiga gråa
Har du några husdjur? min pojkvän? :)
Är du singel? nix
Vem är snyggast? snyggingen ;)
Vem vet mest om dig? jag själv hoppas jag!
Vad vill du ha just nu? humm.... godkänt på MB uppgifter och hemtenta och fler timmar på dygnet
Rädd för? Inget.. jag är helt orädd :/
Har du körkort? jajamensan
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ingen aning
Sjunger du? ja.. i duschen
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nej
Din hårfärg? nyfärgat :) gyllenbrunt hette visst färgen!
Grönan eller Liseberg? Grönan... har aldrig varit på liseberg
Vad sover du i? sängen?
Favoritdryck? Vatten... vid fest.. vin/öl/grogg beroeende på humör
Hur svarar du i telefonen hemma? Ja det är Maja
Hur svarar du i mobilen? same same
Sov du ensam inatt? hoppas inte det!
Vad gjorde du kl 08 imorse? åt frukost
Vad gjorde du för 15 min sen? skcikad ein en komplitering till MB
Vad var det senaste någon sa till dig? Vi måste köpa retsina (vin) till middagen
Druckit idag? vatten me citron
Vad är det för väder hos dig nu? vet inte men de e svart ute
Godaste glassmaken? pekannöt
Drömmer du mardrömmar? väldigt sällan
Vad ser du om du tittar till höger? väggen
Favoritgodis? nötter i choklad
Längtar du mest efter just nu? sömn
Vad väntar dig om 10 år? ekonomiskt oberoeende?
Saknar du någon nu? Storebror
Snus eller cigaretter? inget
Vill du ha barn? vet inte
Längtar du till din nästa födelsedag? alltid
Är du snäll? När jag är på gott humör
Är du blyg? beror på vem jag pratar med
Tycker du att du har fin dialekt? nej, men lite rolig!
Har du spytt i någons knä? inte vad jag vet
Tycker du om fester? Japp
Har du använt någon hårprodukt idag? ja
Har du bråkat med någon idag? nej, men förolämpat en del!
Vad har du för planer till helgen? Fest på fredag, svärfamilj och middag på lördag, fika på söndag
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Bara jag får gå skiter jag i det
Är du sugen på något nu? Valnötterna i skaferiet
Brukar du bada i sjöar om somrarna? ja... men jag blir fegar och fegare
Vem får en kram? alla som vill.. nästan
Vem får en puss? pojkvännen
Brukar du läsa horoskop? så fort jag får tillfälle :)
Sprit, cider, vin eller öl? beror helt på humöret för dagen
Kan du baka bullar? jag har gjport det enn gång och det gick bra
Bläck eller blyerts? Bläck
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? katt
Vad såg du senast på tv? humm....vet inte... det va igår! Om webbtc räknas såg jag förbifart stockholm

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena bajsan hur är läget?
hur får jag "lite tid över" till min blogg? kramiz monica