lördag 1 november 2008

Nu börjar det bli ordning

idag har vi gjort skitmycke i lägenheten... nu börjar det bli riktigt fint. Jag vart klar ganska snabbt... hade ju torts allt "bara" 25 kvadrat att packa upp. Snyggingen håller på än, men han va visst tvungen att sortera en hel del saker med! men det var bra! då fick jag lite tiod att sitta me hemtentan. Det går frammåt sakta men säkert med den! Har bara fråga 6 kvar.. sen måste jag ju gå igenom hela igen men det finns iaf text. Hade tänkt ha en myskväll me A men pratade med M för ett tag sen och det verkar bli utgång istället! ska bli himla kul, det känns som evigheter sen! HUR GAMMAL ÄR JAG??????? minst 102 år med alla vuxenpoäng jag samlat på mig på sista tiden! bäst att festa ordentligt inatt så man blir lite yngre!

1 kommentar:

magdalena sa...

festade gjordde vi med bravur ;)