torsdag 18 december 2008

Äntligen

har sista föeläsningen varit! Gick bra, förrutom att läraren passade på att dela ut en seminarieuppgift.. lagom till helgen. Va bra!! Tack, nu måste jag göra den på lovet!! Man tycker han borde ha kunnat dela ut den lite tidigare...typ förra veckan men icke, sista dagen får vi den. Jag är inte bitter >:( Annars har dagen varit trevligt. Fika med A och M efter föreläsningen. Sen kom AH på middag... gött mos ;) oxh efter middagen kom M med mer fika. Nu är väskorna färdigpackade och jag ska starx hoppa i säng! Imorrn bär det av söderut!

jag och snyggingen hade lite mys igår innan jag far


AH såg till att ingen annan fick sitta i soffan... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ses i södern då! Kommer UPP (en annan bor ju i södern då va) på söndag kväll! Får pricka in en spelkväll med gänget hurru...lite pictionary med Monika som i våra glansdagar!

Kram o kräm!