fredag 12 december 2008

SNÖ

Det har vräkt ner hela dagen idag! Är ju himla mysigt.. men inte så roligt att cykla i det! Fast jag vill inte klaga igen, det räcker med att jag klagade på isen igår!

Snart ska jag och snyggingen ge varandra våra julklappar, vi ska bjuda varanadra på en mysmiddag på en, enligt ryktet, väldigt bra restaurang, mysigt ska det bli som sagt!! I övrigt så har jag shoppat (Hoppas stavningen vart rätt nu) julklappar! NÖJD, bara några klappar kvar och det ska nog köpas in imorrn, förrutom pappas julklapp, som skulle ha varit den enklaste att hitta... men finns ingenstans!! Bara att spana vidare!

Härliga tider

klippt mig har jag också gjort.. så nu e jag snygg igen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin du blev i håret! :)

Anonym sa...

Darling darling du är ju ALLTID snygg! ;)
Snart är det jul! *hoppar runt och tjoar lite*