tisdag 27 januari 2009

goda grannar?

Jag börjar undra om vi gjorde rätt som flyttade till denna lägenhet! imorse kl 07:00 började en granne, förmodligen den ovanför börja borra... fram till ca 8:00. HALLÅ!!! vart har folkvättet tagit vägen. En annan granne har medelat att de fått pälsänger i sin lägenhet...Mysigt!! Bara börja titta extra noga i sin egen! Ljudisoleringen är typ noll ute i hallen, detta märker man speciellet när grannarna till höger har fest (dvs varje helg) för deras vänner har alltid högklackat på sig och dom stampar omkring på stegolvet utanför och pratar extra högt på något främmande språk... ryska kanske? En annan granne gillar att dra på basen så höga att porslinet darrar i våra köksskåp och vi knappt kan höra våran tv... men ifs aldrig efter kl 23.

Så, nu har jag klagat av mig lite... Är den den borrens fel om jag e på dåligt humör hela dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, välkommen till peddan =) Jag och Erika bodde ju där i 2 år och jag känner igen allt det där, =)