fredag 27 februari 2009

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
En annan indikation på vårt jumna intresse för luftens kvalitet var kravet på...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min datorväska
3. Vad såg du senast på TV?
CSI
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
13.55
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
A som babblar... och lite annat tsurr..
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
När jag gick till skolan
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Facebook
8. Vad har du på dig?
jeans, långärmad tröja och skjorta
9. Drömde du något inatt?
inte vad jag kommer ihåg...
10. När skrattade du senast?
lite på föreläsningen... kommer inte ihåg åt vad
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavlor, tv-skärmar och utrymningstavlor
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
humm.... nej... inte som jag kan komma på nu iaf
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
jodå... i brist på annat så
14. senaste bio
det var så länge sen jag kommer inte ihåg
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett privat plan, en egen ö, en egen gård som jag kan odla en massa ekologiska saker på.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
jag har några hemlisar... fast dom vill jag behålla för mig själv!
17. Tycker du om att dansa?
Ja
18. George Bush?
ja??
19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
Alexander och Elisabeth
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du gjorde iaf ditt bästa och det är det som räknas!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
4 personer som känner att dom har någon slags relation till mig!? (annars kommer dom inte se det i min blogg :)

Inga kommentarer: