fredag 20 februari 2009

fredag kväll..

.. A är här, just nu ligger hon i soffan och kollar på nå skit på tv ;) Själv sitter jag vid datorn (dhhöö!!) och surfar runt på Facebook. Jag va verkligen anti.... men alltså... jag älskar Facebook. Sjukt roligt att man kan kolla in folk, spana runt och se vad "gamla" polers har för sig!! Nästan som att vara fönstertittare tänker jag... man bara glider förbi, kikar lite, och glider vidare. Ibland, om man känner den man ser stannar men och knackar på rutan och blir vän!! Sjukt bra!

Nu ska jag också slänga mig på soffan... vi åt nyss världens brakmiddag! sjukt gott. Nu väntar vi på att chokladbollarna ska "gosa till sig" lite... det stod i receptet att det skulle räcka till 30 st... men det blev bara fyra... mysko :) kaffe och the på det... sen en korreftest som väntar på mig och en katt som väntar på A!

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer: