lördag 14 mars 2009

kaffe på stan

vaknade imorse och kände mig lite hängig... men tänkte...ursh så tråkigt att vara hemma så jag for ner på stan ändå å mötte S och A för att hänga på barista för att skvallra, dricka kaffe och.... få min FÖRSTA födelsedagspresent! Himla trevlig överaskning!!! tack så mycket :) Njuter av presenten i detta nu!

Kvällen tillbringar jag med snyggingen, indiana jones, pizza, popkorn och glass!!

hoppas alla därute, framförallt mina klasskamrater, njuter av denna helg och passar på att ta det lungt och ladda batterierna!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gokväll
Hoppas du har de bra
De är kaffehörnan här. Jag ville bara berätta du har anmält dig i vår vårtävling, och jag kommer göra ett videoklipp ikväll och drar vinnaren.
Jag ville bara berätta detta för dig
Så håll koll lite senare
Ha de bra