söndag 8 mars 2009

Mera grillning

Igår va vi några som var ut och grilla. Det va himla trevligt! STOR eld tack vare M och M. Jag sa då till "min" M, du vet väl att"om du leker med elden så kissar du i sängen". Trodde att alla hade hört det som barn... men det verkar inte så.... Kanske nått Israeliskt? Trevligt var det som sagt... här kommer lite bilderT skottar så vi inte behöver ha snö upp till knäna
M och M sköter eldningen
Färilakorven grillas, mmmm.. det är då den smakar som bäst!
STORA brasan på slutet :) undrar om nån kissade i sängen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Njaaaa...men kanske något Färilaaktigt...jag fick jämt höra det med var enda gång jag fick för mig att leka med stearinljusen...

Majsan sa...

Hahaha, ja med dåså... måste vara mamma som tog med det till Israel då!!

Anonym sa...

Så måste det vara! Integrering på hög nivå vill jag påstå!

Anonym sa...

Kissar i sängen gör man i dalarna också! Och jag har då ingen israelanknytning, så du kan inte skylla på det! :)

Majsan sa...

Va skönt att vi reder ut det här tycker jag :)