måndag 23 mars 2009

sista skoldagen

Shit... känns helt sjuk men nu har jag haft den sista undervisningstimmen för den här terminen.... kanske för alltid :) om två dagar bär det av på "semester" i vår vackra huvudstad. Där ska det vi träffa vänner och ha det gött! Sen är det praktik resten av terminen i härliga Hälsingland! Har lite ångest om jag ska vara ärligt... Jag älskar att vara hemma... men oftast tycker jag sommaren är ungefär den dos av Hälsingland jag behöver och det brukar kännas skönt att dra vidare. Nu ser det ut som om jag fått sommarjobb hemma med (allt inte helt spikat än) och det skulle då betyda....nästan ett halvår hemma...! Dessutom är det ett halvår där jag och snyggingen kommer vara särbo (Igen!!) och det känns inte häller kul.

oj... jag låter ganska negativ... men jag tycker det ska bli roligt att komma hem, roligt me parktik och roligt att ha nära till vänner som jag annars måste typ boka tid me för att hinna träffa! Fast känner jag mig själv rätt (och mina vänner) så har alla fullt upp på sitt och vi kommer ändå inte ses så mycke :) Men det är så det ska vara!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemma är bra! Heeey...då är vi hemma hela sommarn samtidigt igen! O den här sommaren kommer ja bo i ljusdal...oj oj va kuligt vi kan ha då! hehe...eller ja vi kanske ses nån gång *ser lite så där nonchalant ut* ;)
Praktik va förresten? O jobb på kyrkan igen lr?
Ses på torsdag...hälsa den bättre hälften!

Hade ni trevligt med föräldrabesöket o allt?

Anonym sa...

Ja jag hoppas ju stenhårt på ekonomikontoret i sommar me....men jag har sökt på handikappomsorgen me...får se om dom har något boende att "stoppa mig i " ;)