tisdag 10 mars 2009

Tagit utmaning av M

Instruktioner: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Maja är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Maja är..." och lägg in dem på din blogg. Så här blev det med mitt namn Maja:

Maja är enda frågetecknet

Maja är sugen på trekant

Maja är vårt finaste "misstag"

Hahahaha, sjukt roligt vart det faktiskt...lite otippade träffar... sugen på trekant... måste kolla in den länken vidare... eller kanske inte när jag tänker närmare på det. Finaste misstag gillade jag bättre. Frågetecken är också bra, lite mystiskt sådär.....

Några rekord:
  • 3 blogginlägg på en dag
  • 5 kommentarer på ett inlägg (iof var två av mig själv men 3 är också rekord så de e skit samma!)
  • Pratade om att ta kontakt med läkare och gjorde det innom 2 veckor (senaste rekordet var typ 3 månader!)
  • 3 stavmixtrar utbytta innom 1 år (egentligen snyggingens rekord, fast jag hjälpte till att ha sönder en)
  • kastade ut snyggingen ur sängen en timmer efter vi somnat (det var igår, han snarkade!! jag skulle ha tenta, jag brukar inte köra bort han, så egentligen är det inte ett rekord men jag skriver de ändå)

Sov gott

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, är inte förvånad över dina träffar på "Maja är".

//A

Anonym sa...

EN VECKA KVAR NU!!!! Sen är vi gamla ihop! Nu får ja ju vara skruttig själv en heeel vecka*tycker synd om sig själv* ;)

Anonym sa...

Lagt upp bild på den fina tårtan så du kan se hur "hitta-på-tårtan" ser ut!

Kram

Anonym sa...

haha när jag googlade mitt namn fick jag:
Ronja är Borta!!!!
Ronja är söt.
Ronja är lackerad med miljövänlig vattenbaserad lack och passar i många miljöer.