lördag 19 september 2009

De e som både roligt och jobbigt!

Idag har det varit en jobbig dag!

Jag har idag insett att även om en uppgift inte låter svår så tar den lång tid att göra... mycke litteraturläsning... många nya ord... för att inte tala om min stavning och meningsuppbyggnad! Resultat av den vetenskapen är att jag nu, en fredag kväll har tackat nej till pub och öl, istället sitter jag och sliter me min uppgift (oj... vuxenpoäng??) och lyssnar på när andra partar!

Jag har dessutom varit till läkare idag och konstaterat att "nått har gått sönder". låter kanske lite alvaligare än det är! För typ en vecka sen spelade jag squash och sträckte (trodde jag) en lårmuskel. Har haltat omkring sen dess och väntat på att det ska gå över. För ett typ tre dagar sen fick jag jätte stora blåmärken kring mitt knä och det började göra ont! jag har även vaknat på nätterna av att det gör ont! Snyggingen fick mig att lova att söka upp läkare! Sagt och gjort så var jag där idag och hon trodde att jag slitit sönder en del av lårmuskeln och lårfästet med resultatet inre blödningar (och smärta). Ingen träning (för vänster ben iaf) i 6-8 veckor och helst rehab! Så himla tråkigt!!

Gnäll gnäll... men de e en sån dag!

Jag har ju förstås haft roligt också! Var me i ett kanotrace och mitt lag, team Cake, kom på 2a plats! Imorrn ska några av oss åka på utflykt till nån sjö och på söndag ska jag (förrutom att plugga) ha tjejkväll me mina lägenhetskompisar!

Så de e ju bra.. fast jag just idag bara hade velat krypa under ett täcke och gråta en skvätt!

Kram på er alla!

Team Cake
Cake..cake..cake (vi håller tackten)
Här borr jag på 3e våningen!



Inga kommentarer: