fredag 30 oktober 2009

back on track

Pust och stön... tentorna avklarade med resultat över förväntan! Uppgifterna går inte lika bra... har sjukt svårt me grammatiken och stavningen...men har ju samma problem me svenska så det är väl som det ska antar jag! I helgen är det haloween och vi är ett gäng som ska klä ut oss till karaktärerna i trollkaren från Oz. Ska bli himla kul att se alla utkländan, vissa har jobbat på sina kostymer i över en månad!! vi kommer jobba på dom... en kväll :) Men jag tror det kommer bli toppen!!

Nästa vecka bär det av på en liten semester till Calgary och lake louis! ska på NHL match (yeah) och sen ska det åkas skidor... eller de andra ska det iaf ... jag ska nog inte, fast kanske för en dag! beroeende på vädret! Hoppas hoppas det blir bra väder! om drygt 4 veckor är alla kurser och över och då återstår ca 4 veckors tentor och sen bär det av hem till jul!!! Jag längtar hem... fast vill ändå vara kvar... jag längtar mest efter snyggingen och ett riktigt kök me ordentligt köksutrustning. Det är så himla tråkigt att laga mat näör man har typ en kastrull en kniv och skärbräda och lite bestik och tallrikar! har gått ås långt att jag köper färdig linssoppa...illa!

Ska nu iväg och träna för första gången på 6 veckor!! jupp, benet är bra men jag måste öva upp det sakta så träningen kommer inte bli så hård.. men ändå! SKÖNT!!

Inga kommentarer: