fredag 23 oktober 2009

tjolahopp

OJ oj, de e sjukt mycke att göra. 4 tentor på två veckor (sista idag), uppgifter som ska in! full rulle! Har i princip bara pluggat hela den här veckan! skönt de e över!

Snyggingen har även varit här och hälsat på! det va helt underbart... men sjukt jobbigt när han åkte! *saknar* Vi hade det bra men tyvärr fick han stå ut me en smått stressad Maja och fick utforska stan mestadels själv...tur att det finns så mycke att göra i den här stan *ironi*. Men jag hoppas han hade det bra ändå!

Annars...jo, benet är i princip bra, ska till fysoterapeft en gång till och få ett träningschema så jag bygger upp musklen lungt och fint. Hösten har kommit. det har även snöat men det smälte bort. HAr haft min första kanotkurs så nu kan jag ta mig ut om jag skulle flippa omkull.
Idag har jag handlat... ursh...köper typ bara färdiglagat nu för tiden vilket känns tråkigt men Orka laga mat.. nej... tacka vet jag frusna vegburgare, falafel och pizza :)
Kaffe har jag druckit hur mycke som helst... kanske dax att dra ner... men de e ju såå gott...

sitter nu och försöker göra en uppgift men internet är sjukt långsamt så jag tror jag ger upp och går å lägger mig! tycker nog jag har förtjänat en tidig kväll!

Inga kommentarer: