fredag 12 februari 2010

Examensarbete

Japp.. full fart med examensarbetet.. eller... jobbar på att få upp farten i alla fall! Umeå är sig likt fats me lite färre människor (som jag känner). Träning har börjat igen och för 357 gången har jag bestämt mig för att börja "ett nytt liv" Jag ska bara.... innan jag börjar på riktigt. Ja, jag kan redan nu se att det kommer nog inte gå så himla bra!

Iaf så kommer en kompis från Fala i helgen så de ska bli himla skoj! Vi ska dricka öl, shoppa och gå på indisk restaurang! Gött (ja.. men kanske inte så bra för mitt nya liv...!)

Igår va jag hos T och vi löste världens alla miljöproblem.. nja, inte riktigt, men jag fick iaf en väldans lust att gör mig av med onödiga prylar så efter helgen så ska jag ta tag i mitt kök och rensa ut en hel del hoppas jag! Nån som behöver skålar, muggar, kannor eller annat i köksväg kan höra av sig :)

Imorse gick jag och snyggingen till scandic hottel för att äta frukost! mysigt och gott va de! städning, tvättning och bakning väntar idag.. och kanske pyttelite examensarbete :)

Inga kommentarer: