fredag 19 februari 2010

Gamal bild

Höll på att gå igenom gamla bilder när jag va hem sist! de e ju helt sjukt så mycke jag har glömt! Helt vansinnigt roligt att att kolla igenom... vilka kläder jag hade (PINSAMT!) och va mycke jag ändå har gjort! får mig att fundera på vad jag kommer tänka om 10 år när jag tittar tillbaka! Hoppas att jag är lika nöjd som jag är nu (och att jag har bättre klädsmak idag!)

På bilden sitter "drinken och drunken" och blandar drinkar (utan alkohol förstås) Vi hade en period när vi varje dag blandade drinkar med fil, glass, oboj, kaffe (till mig, ska börjas i tid!) och allt annat vi kunde komma åt som vi trodde vart gott! Resultatet varrierade kommer jag ihåg, och mina vart alltid lösare än drikens... fattade aldrig hur hon bar sig åt för att få sina med så god tjock konsistens! Härliga gamla minen :)

Inga kommentarer: