måndag 12 april 2010

Less

Ja.... nu är jag faktiskt JÄTTE less på examensarbetet! känns som om jag har läst och läst och läst de och nu vill jag inte ens titta på de!!! Detta trots att jaginte gjort mycke på de i påsk. Tur att jag tar ennu en långhelg i veckan :) Ska till Örebro och möta mina kollegor för en planering- och teambuildingsdag! Ska Sova hos en kompis som jag inte sett på ...ja är det typ 5 år nu... jag tror de! Sjukt kul iaf! Sen träffa alla MHS brudar som flyttat från Ume i Stockholm fre-sön! Mycke kul att se fram emot alltså :)

Sånt som känns jobbigt nu är flytten... trodde att jag hade gjort mig av me grejer.. men nu när jag börjar packa lite smått inser jag att jag har sjukt mycke grejer... och att de är jobbigt och tråkigt. Dessutom verkar det som om jag inte får flytta in förens den 3 maj.. alltså min första arbetsdag vilket känns tungt då jag hade hoppts kunna flytta in under helgen. Nåja livet ska väl inte gå allt för smidigt :)

Inga kommentarer: