torsdag 8 juli 2010

Semester

Förra veckan kom jag på att jag borde nog ta semester när snyggingen var i Örebro. Semsetren vart beviljad och med det kunde den inplanerade trippen till Kalmar utökas till hela söndagen, som tillbringades på Öland, och hemresa på måndag med besöka på galsbruk i Glasriket. Hade två helt fantastiska dagar med sol, kajak, minigolf , två korta besök i Skillingaryd och bad. Nu njuter jag av snyggingens sällskap, vi cyklar, fixar i lägenhetn, promenerar och myser! :) Har även inlett ett litet projekt att måla om min byrå... resultatet kan komma att visas på bloggen :)

Bilden är på ölandsbron från Öland. Mäktigt avslut på en fantastisk dag. Lite manipulerad med ljus och kontrast.


Den här bilden måste ni förstora och läsa innehållsförteckningen.... Sjukt roligt!!

1 kommentar:

Kristin sa...

Tyvärr kan jag inte klicka på bilden för att visa Tobias den sjukt roliga innehållsförteckningen :)