lördag 31 juli 2010

Varbergaskogen

Ja, jag har ju köpt nu kamera. Jag har velta gå ut i varbergaskogen tidigare men när det var soligt har myggen fått mig att fly och i regn är det inte aktuellet! Idag infann sig de perfekta vädret, blåsigt och soligt! Jag var ute över en timme..knäppte massor med kort... få vart bra, men nu har jag iaf kommit på en del funktioner!! Det roligaste av allt var att jag faktiskt fick se Rådjur (vilket var mitt mål) så jag fick användning av teleobjektivet! Resultatet ser du nedan. Kunde aldelse säkert ha blivit en bättre bild, men som sagt, jag håller på att lära mig. Till nästa gång ska jag även lära mig att smyga bättre :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Var mkt fin bild.. verkat va perfekt tajmat, men man kan ju inte ge högsta betyg på första ;) Vilken bra blogg du har, kommer helt klart följa utvecklingen och kanske få lite tips själv innan jag kommer igång. Har du gått med i klubben nu? /Åsa