torsdag 11 november 2010

Näsblod

Ja, ibland går de minsan hårt till! Min boxpartner skulle svänga runt och sen sparka på mitsarna som jag höll. Problemet var bara att hon sparkade så högt att hon missade mitsarna och träffade min näsa! Ni som känner mig vet att min näsa kan börja blöda bara man tittar argt på den.. så en spark... ja.. ni förstår nog vart det här leder! Stå böjd över handfat i ca 10 min och sen var allt frid och fröjd igen. Till Marias försvar kan jag säga att hon egentligen mest snuddade min näsa... men som sagt, det behövs inte mycket! Det roligaste var att när vi gick tillbaka till träningen och ledarna, som vet mitt namn säger, i sin speker, Ja, Maja, du får köra två gånger.. fast du blödde näsblod! ingen som tyckte synd om mig där ;) Jag önskar att jag hade kunnat ta ett kort på mig när jag hade blött färdigt.. eftersom jag va tvungen att gå en bit för att hitta ett handfat hade jag blod över hela ansiktet... såg verkligen ut som det hade gått illa!

Maria, de e lungt! Jag känner ingeting!! :)

Imorrn ska jag stå på mässa och prata avlopp! Skoj skoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi oj ni verkar ta ut lite aggressioner på varann där ;) Synd jag missa dej! Var å kolla in mässan igår ja.. eller ja lördag blir de :o Gick det bra? Kram Åsa

Majsan sa...

Jo, Maria va lite arg... ;) Ja det va synd! hoppas du hade de trevligt på mässan iaf! De gick bra, lite dåligt me folk som vill prata avlopp bara!