söndag 21 november 2010

öl- och whiskymässa, singstar, julmarknad och besök

Helgen har varit full av aktivitet. Fredag efter jobbet gick jag och Erik på öl- och whiskymässa! Mycket mycket trevligt, å mycket mycket öl. Så klart var jag tvungen att smaka lite whisky.... INTE min grej! Blä! Men då vet jag de i alla fall! Efter mässan var vi till en kompis och sjöng singstar! Mycke trevligt de med!

Lördag kom kompisar från Stocksolm och vi åkte på julmarknad i Frövi.. vilket också va mycke trevligt!! sen myste vi hemma och åt gott. Idag var vi på besök på svampen och julhandlade lite på stan...

så de har varit mycke..men ändå varit lugnt! :)
Ett av de många mikrobryggeier som fans på mässan
Nån som håller hårt om sin öl :)

Som den jag är smakade jag förstås Mackmyra whisky (jag vet att den ligger i gävleborg men de e typ hemma)

Inga kommentarer: