onsdag 10 september 2008

ca 10 timmars sömn vart det, förrutom ett par uppväckningar av snyggingen som kom hem rätt sent och sen snarkade mig i örat :)! Tur det inte händer så ofta, att han snarkar alltså, inte att han kommer hem till mig! Känner mig redan mer som en människa och jag har faktiskt lyckats plugga utan att bara tänka på sömn. Tricket var att plugga i sängen! det låter kanske inte så bra men jag lovar, de e sjukt skönt att ligga på mjuka kuddar med datorn i knät. Kroppen gör fortfarande ont efter måndagens träning och idag är det dax igen. Kanske.. försöker få tag på min box partner..kanske jag kan skjuta upp det till imorrn så får kroppen återhämta sig lite till. får väl la se va som händer.

Måste också berätta att handtaget på kaffekanna gick sönder imorse. kanske går att fixa. jobbigt är det iaf! om det inte går slänger jag skiten och det bli bara snabbkaffe framöver!

Inga kommentarer: