torsdag 11 september 2008

*SUCK* det är sååååå tråkigt att plugga! Om jag hade fått en önskan just nu så hade jag önskat mig ett superminne som gör att allt jag läser kommer jag ihåg och en inteligens som gör att jag förstår allting jag läser. Har verkligen skjutit på pluggandet till omtentan... försöker intala mig själv att jag kan nog... fast jag egentligen inte kan så mycke. Märker det ju när jag pluggar nu att det är mycket jag inte kan... förtjänade nog den här omtentan.... men SÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt. Skulle mycke hellre ha följt me snyggingen och tysken T på biltur till havet för att fota.

När jag va ute och gick idag me S och A såg vi en huggorm!!! oooo, skrämande tänker ni, men som ni ser på bilden var den liiiiten och såg rätt död ut. Fast när jag peta på den me pinne rörde den på sig. Vi va snälla och lämnade den ifred! hoppas ingen trampade på den sen, den verkade rätt slö och låg mitt i stigen! En trevlig naturupplevelse tyckte jag, eftersom jag inte sett huggorm i Sverige förrut!

Inga kommentarer: