onsdag 17 september 2008

Jag har pluggat så sjukt mycke både idag och igår!!! Måste säga att jag är lite stolt! Äntligen är jag inne på sista sidan med instudringsfrågor! Jag kanske till och med är klar med dom tills imorrn, förrutom projektfrågorna som jag sparar till..... sen nån gång. Måste också återigen påpeka att det är tur att vädret är så himla tråkigt! Har pluggat med A som precis ger upp och åker hem. Själv ska jag sitta nån timme till och sen iväg på box, själv ikväll igen! Va också å tittade på en trea idag me snyggingen. Den va toppenbra och inte så dyr, gäller bara att peppa snyggingen så han också vill ha den, han lät lite tveksam.... annars hyr jag den kanske själv och hyr ut ett rum!! :) nån frivillig? ;) nåja, det ordnar sig alltid! plugg plugg

och så vill jag gratulera super S till hennes blogg! skoj skoj!

Inga kommentarer: