måndag 15 september 2008

blir sjukt irriterad när den här bloggsidan vägrar komma ihåg min mail, då måste jag skriva heeela långa adressen varje gång... jag vet... stora och små problem!! Anledningen till att jag skriver just nu är egentligen att jag såg en buss! Inte så konstigt i vanliga fall men då jag befinner mig långt upp i norr och ser en buss från x-trafik, som är min hemlandskaps buss så tycker jag ändå det är värt att berätta om för det kändes rätt sjukt. Dessutom fick jag slåss mot en kille på boxen idag och jag höll på att svimma viket va rätt pinsamt.... bara för att man vill verka stark! Fick man så man teg. Vart tvungen att lägga mig ner, jag såg bokstavligen stjärnor! Ennu mer pinsamt var att jag bad om ursäkt sen (han vart tvungen att slåss mot en säck själv) och han säger " du är här för din egen skull" (på ett snällt sätt!) mmmm, jo de e ju sant... så varför ber man om ursäkt när man inte orkar? nåja, bätter lycka nästa gång! Jag såg en jättesöt igelkott på vägen hem (jo, jag byter samtallsämne!). Synd jag inte hade kamera, den va pytteliten, trodde först det va en råtta! nu är det dax att ta igen förlorad enerig och äta något! sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg också en igelkott idag!! :) Jag hann inte ta kort på den, den var så snabb att springa iväg :P