söndag 14 september 2008

Så var det söndag igen. Hela helgen har gått och än har jag inte tagit upp böckerna och pluggat. Jag har masoor me ursäkter! jag hade tenta i fredgas, måste ju få vara lite ledig efter det!? Sen var vi i s-sjö och jag kan ju inte plugga då. Sen inspark igår kväll och idag efterverkningarna av denna som gjort att jag mest sovit hela dagen. Men nu börjar jag faktiskt piggna till lite. Om nån timme kommer snyggingen tillbaka och vi ska äta en myspysmiddag ihop.

Insparken igår ja, så kul det va. Hade först fördrink hemma hos mig för några vänner. Väl på NH skålade vi, åt, sjöng och drack. Jag till och med spexade tillsammans med en annan Maja som satt mitt emot mig. Ett Maja och Maya spex där vi gjorde Maja charader, bla gjorde vi en bajamaja genom att knipa ihop ansiktet och se skitnödiga ut. kommer inte ihåg om det vart lyckat men roliga hade vi iaf! Sen hade jag lite för kul (=överförfriskad) och snyggingen fick komma och hämta mig, (=jag kunde inte gå själv!) så det vart en ganska tidig kväll ändå.

nu ska jag nog lägga mig och läsa lite skönlitteratur med ursäkten att det är ju faktiskt söndag, och jag läser bibeln nu och där står det att det är en vilodag! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

men roligt hade vi igår i alla fall,, tack!