måndag 15 september 2008

Det känns himla konstigt att ha sutit ensam hemma hela dagen idag. Tur att det har varit dåligt väder! Hade föresten sällskap var två blomflugor, varav den ena har gått vidare till en bättre värld. Blir lite nervös att det är en ny invation i nån av mina växter... måste kanske börja kolla dom lite och se vilken som är drabbad... vill ju helst inte slänga nån... finns det medel mot blomflugor??

Har faktiskt lyckats plugga någolunda effektivt, men jag börjar bli sjukt stressad över denna tenta. Frågorna tar ju aldrig slut!!! Har fått små ryckningar i vänster öga, anar att det är stressen, eller brist på nått ämne. ska snart iväg på box iaf, förhoppningsvis kan jag lugna ner mig lite då. Är även lite nervös för boxen eftersom T har svikit mig ;) så jag blir tvungen att slå på en främling idag, nervöst som sagt, men de ska nog gå bra!

Inga kommentarer: