lördag 11 oktober 2008

TJOHO!!! jag klarade tentan... va ju dumt att jag grät över den :) A&A, jag har börja planera middagen ;)

Idag gjorde jag min debut som modell, väntar nu bara på att Tyra Banks ska ringa (hihi). Bilden till vänster är med mina (egna tyvärr) orättvisa kläder och bilden till höger är med (vb:s) rättvisa kläder. Tyvärr var det inte så mycke folk för det småregnade. Så jag kan tänka mig att det dröjer en stund innan Tyra får nys om mig... men jag är övertygad om att hon ringer. Har också hunnit me att köpa en (rättvis!) present till mitt gudbarn som fyller år idag! Grattis till henne. Dessutom har jag tränat, de va skitjobbigt! Ska nu fixa lite och sen iväg på korrefes för att fira tenta.. men de blir nog en tidig kväll... är sjukt trött, Jag gick ju faktiskt på rockabilly party igår. Hur kul som helst, men vi är alla lite besvikna över att ingen volvo låt spelades ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, lungt att Tyra ringer, en sådan naturbegåvning:P Ser fram emot middagen du, tänk vad ett tenta resultat kan göra:D
//Vi är bäst!

Anonym sa...

Men grattis! Vart kan man se resultatet?? :S