fredag 10 oktober 2008

Vilken dag! kl 9 träffades jag och gruppen på studiefrämjandet där vi fick lite informationsmaterial om rättvisemärkt. Hon som gav oss informationen... vilken underbar människa! Den här kursen är verkligen intensiv, men det är så himla roligt att komma i kontakt med människor "ute i verkliga" världen... alla dom som vi har kontacktat har varit så otroligt hjälpsamma och gulliga! Blir så himla glad!! efter ett *hosta hosta* flitigt arbetande gick jag upp til sjukhuset för att upptäcka att det inte var idag jag hade tid utan i måndags... jag blir inte längre förvånad på mig själv, detta är ju inte första gången jag tar fel på datum/tid/plats. Blir mest förvånad och less på mig själv för att jag aldrig lär mig. Så jag GICK ner på satn igen för att sitta på VB och sen GICK jag hem till snyggingen för att göra mig iordning för rockabilly party. Sp snart ska jag ber på stan för tredje gången! skoj. Imorrn runt 12 kommer jag att "manekänga" med Rättvisa kläder på apberget för den som tycker sånt är roligt!

Party party

1 kommentar:

Anonym sa...

ROCKABILLY!!!Bra att du följde med!! :) Och visst hade vi kul!? :D