torsdag 22 januari 2009

helgen börjar

sista föreläsningen för denna vecka är avklarad. Så grymt skönt. Veckan har varit sjukt seg, motivatonen är fortfarande ca noll. Pepp pepp nya krafter efter helgen kanske? Idag har jag gjort en god gärning genom att tvinga snyggingen att bli blodgivare. Ni behöver inte tacka mig :)

imorrn är det party, ev på lördag med... länge sen jag hade en fest helg... tecken på att jag börjar bli gammal och trist... förmodligen! fler tecken på det
- jag bakar eget bröd
- jag stickar
- jag föredrar en myskväll hemma framför en partykväll
- vill planera... och är rädd för spontana människor :)
- beklagar mig över "dagens ungdommar"
mm mm
listan kan göras lång...men jag känner mig sjukt mycke äldre när jag börjar lista upp saker så jag slutar nu!

Inga kommentarer: