fredag 23 januari 2009

Tråkigt

Igår när jag hade tråkigt fyllde jag i ett kedjemail... Nu har jag också lite tråkigt så jag delar med mig av denna onödiga information... tar bort några punkter som jag anser gör läsandet ännu tråkigare....fattar knappt att jag orkar bry mig.... måste verkligen vara uttråkad....

3. Smeknamn? Bajsan el majsan
4. Piercings: Bara i öronen
5. Ögonfärg: blå
6.Födelseplats: Rehovot
7.Favoritmat? Min mat :)
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej (varför just Kalifornien??)
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja, ett vollyboll nät
10. Favoritfärg? Nej
11. Antal år du gått i skolan? 1 år i Israel, 10 år grundskolan (inkl förskola) 3 år gymnasium, 1 år örebro Universitet, snart 3 år Umeå unversitet = 18 år... fy fan... mer än halva livet!!
12. Krutonger eller baconbitar? Kurantonger
13. Favoritdag på veckan? Söndag
14. Favoritrestaurang: Försöker prova nått nytt varje gång
15. Favoritsport: Boxercise
16. Favoritdrink: Öl, vin
17. Favoritglass: Vanilj (jag vet, tråkigt!)
18. Walt Disney eller Warner Bros: Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Max
20. Vilken färg har din sovrumstapet: Vit me mönster
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Noll
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån: nån kår mupp
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort i? Jag e så sjukt ordentlig jag skulle aldrig övertrassera ett kort
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Äter...tyvärr :)
25. När går du och lägger dig? När jag är trött
28. Vilket tv-program missar du inte? Inget. följer inget program
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? T och M
30. Ford eller Chevrolet? Toyota?
31. Vad lyssnar du på just nu? tysnaden
32. Äger du någon spelmaskin? Mobilen
33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du? Nix... men de kan bli
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
36. Katter eller hundar? Vill inte välja!
37. Sommar eller vinter? Sommar
38. Är du singel? Nej
39. Är du kär i någon? Ja
40. Favorit blomma? Solros

Inga kommentarer: