tisdag 17 februari 2009

just nu skär jag mig på papper...

Jg vet ju inte hur andra människor har det, men jag har märkt att jag i perioder gör illa mig på ett speciellt sätt extra många gånger på en ganska kort tid.

Just nu skär jag mig på papper. Självklart har jag skurit mig på papper förrut. Det är bara det att det händer väldigt sällan... tills för ca 1 månad sen då "perioden" började. Sedan dess har jag skurit mig på papper sjukt många gånger och det gör sjukt ont. Skärsåren hamnar förstås i den tunna skinnet mellan fingrarna och på andra olämpliga ställen på händerna, dom tar lång tid att läka och svider länge! Illa.

Andra "perioder" jag haft är slå tårna i hörn, köra in smalbenen i olika föremål i lagom höjd, klämma fingrarna, slå mig själv (?) (av misstag) mm.

lurigt tycker jag....

Inga kommentarer: