onsdag 18 februari 2009

Tråkiga föreläsningar

Kan man lugnt säga... fattar inte varför jag gick till skolan idag!! Helt värdelös föreläsning, liksom den va imåndag. Då det är samma föreläsare borde jag kanske anat, men icke.... !! Varför gick jag då inte hem? Tyvärr var det annat inplanerat efter föreläsningen så det var som ingen ide att gå hem för att vända tillbaka. Fasar redan inför imorgon när vi sk ha honom igen.. men vet inte om jag vågar missa.... det kan ju vara så att han säger nått vettigt.. även om det inte är troligt!

När jag kom hem hade snyggingen städat, diskat (världens diskberg) och lagat mat.. kanske bra att jag inte kom hem tidigare så han fick pyssla med det ifred (och jag slapp!!)

Vill också skriva att jag fått med ett avsnitt om hållbar utveckling i kårens åsiktsprogam. Nöjd är jag med det!

Inga kommentarer: