fredag 6 februari 2009

lite sömn

M, nu har jag verkligen testat din teori, att det "sitter i huvudet" att man kan sova fast man dricker kaffe på kvällen. Det är nog så för vissa (typ snyggingen och dej) men inte för mig. JAg drack kaffe ca 20 igår. När jag gick å la mig vid ca 00.00 va jag fortfaramde inte trött. Vid 1 gick jag upp och satt å lästa (och åt den supergoda varma smörgåstårtan som jag och snyggingen gjort till middag) till ca 3. Sov väldigt dåligt efter det me.

Igår vart jag så gott som klar med mitt personliga brev. Jag vet inte om jag någonsin kommer bli helt nöjd men nu har jag ett utkast som får ligga och mysa till sig under hembesöket. Så det verkar faktiskt som om jag på riktigt kommer söka mig till Kanada... vilket jag ett tag inte trodde jag skulle orka! Skulle va sjukt spännande (och jätte läskigt) att åka dit!

Trevlig helg

Inga kommentarer: