tisdag 10 februari 2009

tråkigt

Jag är nu på Brommaflygplats... och har TRÅKIGT! 1 timmes underhåll för 19 kr kändes rimligt (underhåll = internet och inget annat!!) Hemma (hos mamma och pappa) har allt varit bra. Har träffat släkt och vänner, haft mysige och sena kvällar med massor me prat! Har nu även träffats ljusdals miljöchef vilket kändes himla bra! Idag var begravningen. Den var väldigt fin! Känndes jättebra att kunna vara med! Känner att jag fortfarande är ledsen, men tror att det även beror på sömnbrist! Ska bli skönt att komma hem (till ume!)

Är lite hungrig men vill inte köpa nått.... fick mig mig lite godis.. inte så nyttigt, men det får duga! Man tager vad man haver! Dessutom har snygging lovat mig nått gott när jag kommer hem :)

Jag älskar att flyga! Det ger en sån bra känsla ikroppen... man är på väg någonstans... mot nya äventyr...Ja, ume är ju hem.. men jag får ändå den härliga känslan... och ume kan bjuda på äventyr de me!

Eftersom jag har tråkigt blir det här ett lååååångt inlägg... passar påatt sno en utmaning av s!

Regler:
1. Länka till den som har utmanat dig http://www.metrobloggen.se/sandkorn
2. Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
3. Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

*Typ all min mat baseras på krossade tomater och morötter
*De senaste året har haft ett ständigt sug efter hamburgare
*Jag har ingen hobby... men skulle vilja ha
*jag är sjukt skoltrött just nu
*Jag vill inte jobba i sommar
* Jag är sjukt sugen på att resa (utomlands) men jag vet inte vart....Nu ropade dom ut ett flyg till bryssel.... skulle va kul att bara haka på!
* Jag har aldrig varit så rädd som när jag hoppade bungyjump i NZ
* jag har liftat med främande människor

så... inte så spännande faktiskt.. men jag var tvungen att anstränga mig för att inte ha med mat i varje punkt! HUNGRIG..... hoppas dom bjuder på nå gott på planet!

Nu är det faktikst snart dax för mig att stiga på.... hej å hå, ha en najsans kväll

Inga kommentarer: