onsdag 15 april 2009

du är färdigutbildad

Jag har varit ute på inspektion två gånger med samma man nu och han envisas med att säga att jag inte alls är praktikant....! Han tycker jag är färdigutbildad!! Men hallå, det är jag inte alls! Jag är en student, jag kan ingenting, jag är PRAKTIKANT!! :)

Praktiken går bra iaf! Det är rätt lugnt på kontoret nu, många har tagit påsklov! I mitt kontor finns nu en blomma och idag flyttades det in en massa pärmar och papper som djurskyddarna hade lämnat kvar! Detta kan ju tyckas lite konstigt att det skulle in i mitt kontor men det finns två anledningar. Den ena är att rummet där djurskyddarna hade varit nu görs om till en "konferanslokal" och behövde utrymmas. Det andra var att mitt rum var så tomt att det ekade konstig när jag pratade där. Så med lite pärmar och en tavla vart akustiken mycket bättre

Idag var jag även ut och mätte radioaktivitet i marken bara för att testa och jag kan glädja hudikborna med att det inte är någon fara!

Imorrn har jag inget inbokat och ska då ta ett krafttag med mitt projekt! Dessutom kommer snyggingen :) Snart är det helg igen!

1 kommentar:

Jennie sa...

darling darling kommer hem igen till nästa helg...kommer den 22:a åker tillbaka den 26:e kaffe?